oh mournful sweetness

Jag gråter alltid av Gossip Girl.
Eller i alla fall ofta, ovanligt ofta. Bara jag ser Chuck Bass ledsen och hjälplös tåras mina ögon som på ett litet barn.
Jag vet inte varför, det kan ju inte bara ha att göra med att han är fruktansvärt snygg.
Eller kanske lite..

Här grät jag verkligen som ett barn,
jag grät när jag såg serien, jag grät när jag såg reprisen och jag grät när jag hittade klippet på youtube.

I slutet av senaste avsnitten står han på kanten av ett hustak och jag vågade knappt titta.
Om han skulle dö skulle jag sluta följa den där serien. Och så började jag nästan gråta igen.

Liksom herregud, det är en serie. Herregud, det är Gossip Girl!
Helt sanslöst. Sedan när blev jag såhär blödig?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vill bara skrika och säga SAMMA HÄR!!!!!!!!!!

Jag älskar Chuck och precis de stunderna grät jag fan sönder, gråter nästan nu bara när jag tänker på det. Åh vad jag älskar honom :c haha. Alltså vet vad du menar, känner sig ganska blödig när man gråter typ varje avsnitt i en serie jag följer. Men dom har gjort något bra då liksom! Något lyckats som ger ett starkt intryck.



SE GOSSIP GIRL TILLSAMMANS MED MIG! haha <33

2009-03-23 @ 19:56:28
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0