senare sådär en onsdag

Å, jag som lovade mig själv att inte fastna i datorn. Jag skulle ju bara starta upp lite musik så jag kunde plugga bättre.
Jag och mina bortförklaringar går inte långt i denna värld.

Nåväl.
Det är januari och skolan har åter börjat igen. Den håller mig ju sysselsatt om dagarna och det är fint att träffa vännerna varje dag, men det är inte så jätteroligt när jag inser att jag imorgon ska gå från klockan 8 till 17. Damn it.
    I lördags åkte jag, Amanda, Klara, Fridah, Alex och Carro till huvudstaden. Min resa kostade 50kr turochretur, jag är nöjd.
Om mindre än två veckor ska vi dit igen. Då ska jag äta mycket glass med chokladsås på mcD.


(poängen syns nog inte, men den är i alla fall att till och med statyn
på Faluns torg fryser så mycket att han bär halsduk.)


Kommentarer
Postat av: Desirée

du kommer väl till mig med snart?

2009-01-15 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0