I know, the rest is yet to show

Jaha, jag missar en spelning jag så gärna hade velat vara på.
Attans satans djävulskap!

Nåväl. Idag var jag och fikade med vännerna, vilket kan vara jättemysigt även fast siljans konditori suger pengar ur fickorna snabbare än jag kan säga 'satan jag har franskaprov på fredag'.
Och den nya idén om fika varje söndag låter mycket lockande. (Tyvärr)

School is by the way killing me.
Jag har så mycket att göra just nu att jag snart bryter av mina händer och slår mig medvetslös bara med tanken på tidsbrist.
Och det roligaste av allt är att jag har huvudvärk varje dag plus extrem huvudvärk varje lördag, extrem huvudvärk hela jävla dagen. Hjärntumör?

Fridah har för övrigt haft frågestund på sin blogg. Jag tycker att mina frågor ägde ut alla andras. Punkt.
(check them out: indiepopochskit)

Lite uppdateringar bara. Jag hatar att sitta vid datorn.
Puss


Kommentarer
Postat av: JJ

vad är det för spelning du missar? :O

2009-02-11 @ 14:46:12
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0