to be myself completely

Ibland måste man bara få ligga i en soffa med alldeles för många kuddar och lyssna på Belle & Sebastian hela natten igenom.

För trots tunga ögonlock, trots träningsvärk i hjärtat, skavsår i lungorna och taskig syn. Så är det precis vad jag vill göra.
Jag vill höra om Sukie in the graveyard och dricka ohyggliga mängder jordgubbsté. Jag vill glömma att mina tankar behöver sömn, att det är 18årsgräns på den där Kings of convenience-spelningen i höst och att skolan börjar på måndag.
Ikväll är det här precis vad jag behöver. Another sunny day and the sectret history.
Jag vill aldrig somna.

Kommentarer
Postat av: Alicia

åh så fint skrivet

2009-08-25 @ 15:48:57
URL: http://aliciasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0