let's kick it, stop, just lick it



Hittils bästa Popcirkus visades på svt2 ikväll.
Maja Ivarsson = Snyggast i Sverige.

Och Peter, Bjorn and John - Lay It Down är bästa låten någonsin just nu.
Jag skrattade när de spelade den på popc. Gulliga dansare.





Ps. Det här inlägget är inget aprilskämt.
Too serious to joke about, u know. Dessutom tycker jag inte särskilt mycket om första april.
Därför att
1. Jag luras jämt och blir lurad jämt ändå.
2. På finska nyheterna sa de att det skulle bli sommarvärme i Sverige imorgon, jag trodde på det i fem sekunder, sedan blev jag bara besviken. Och fråga inte varför jag såg på finska nyheter. Heh.

Kommentarer
Postat av: malin

maja ivarsson är lätt SNYGGAST evvah!

2009-04-02 @ 22:38:15
URL: http://mgmt-kids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0