idag regnade det inte

Hejsan!
Idag har jag blonderat håret igen.
Och varje gång jag gör det så tänker alltid jag samma sak.

När jag just kommit till frisören: "äntligen färgar jag mina utväxter. Hoppas det blir bra"
När frisören just haft i blonderingen i håret på mig: "JÄVLAR VAD DET SVIDER"(för övrigt blonderade hon så hårt idag att jag började blöda i hårbotten. haha)
När håret är tvättat och blivit blondt: "det ser gult ut."
När jag är klippt och klar och åker hem: "jag ser ut som en kyckling"
Senare på kvällen(typ nu): "jaha. så var jag blond igen då."


Så jag ska sluta klaga. Jag vet ju ändå att jag om några veckor kommer börja klaga på utväxter igen. Och så kommer det vara dags att blondera på nytt. Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0