Min vän Fridah


Det här är jag och min vän Fridah.

Hon fyllde 16 år i onsdags.
Och just därför att hon är så fin, så gjorde jag och Klara en tröja till henne.
Som försvar till dom lite.. felformade bokstäverna kan vi ju säga att det är tanken som räknas. Och tröjan kunde faktiskt ha blivit jättefin. Om inte jag hade sytt en bokstav, om Klaras symaskin hade varit lite mer sammarbetsvillig och utifall inte den röda tråden tagit slut.

Nåväl. Grattis i efterskott finfridah.
Det suger att du går media.



/Maja

Kommentarer
Postat av: Fridah

Naaaaaaw! <3

2008-12-07 @ 13:58:07
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Javisst är det väl mysigt med lussebak! Jag gjorde det idag och som du såg, pepparkaksbak igår. Släppa loss, dansa och baka, få mjöl ungefär överallt, skratta och känna sig lustig. Det är allt mysigt det!

Jag är glad att du uppskattar dom. Ingen orsak, finmaja. <3

2008-12-07 @ 15:17:22
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0