love is the one thing you can't pretend

Den värsta känslan som finns är otillräcklighet.
Just nu känner jag mig:
- ovärd
- slutkörd
- ivägen
- otillräcklig.

Men ord är bara ord.
Och imorgon är det måndag. Fy.




Igår var i alla fall jättetrevligt. Vi gick till konsum och köpte godis och chips,
sen gick vi hem till Fridah. Jag säger som Alex; ibland är det så roligt att bara prata.
På vägen hem fastnade jag och Alex i diskussioner kring ja, allt möjligt och stod i converse i typ 40 minuter ute i kylan.
Det resulterade i extremt frusna fötter.
Men det var faktiskt jättetrevligt. More talking to the world. Eller något haha.

Kommentarer
Postat av: alexandra

<3

2008-11-23 @ 20:52:37
URL: http://ilovebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0