minus socker

Idag har jag städat och tagit en promenad i solen med min mamma och syster.
Jag håller på och startar upp ett nytt liv och en ny livsstil.
Jag ska härmed bli mer hälsosam, duktig och nyttig för mig själv.
Jag måste liksom lära mig leva utan sockerchockar och kalorier, jag tänkte att det måste ju vara något småfel när jag och Klara måste sitta och knapra pärlsocker för att förstå matten. Haha.
Jag borde börja träna också, och som tur är har jag och Amanda redan skakat hand på och lovat att så fort snön smält ska vi dra oss ut och börja springa. Och jag bara känner på mig att det kommer bli superbra.
Hela min idé om ett sundare liv känns faktiskt alldeles superbra.

Det enda som bryter mot mina nytänkande regler är just att jag sitter vid datorn, vilket jag sedan igår inte gjort på minst två veckor. Men det gör jag ju egentligen mest för att ta tag i mitt sommarjobbssökande.
Så det är okej, för idag. (och kanske imorgon) Haha.

Puss & Kram, idag känns som en bra dag. Hoppas mitt humör inte hinner ändra sig,
i alla fall inte innan jag hinner publicera det här inlägget. För jag orkar inte skriva om. Och jag orkar verkligen inte vara negativ. Inte nu. Solen skiner faktiskt idag, och det är himmel blå himmel blå.

Kommentarer
Postat av: alexandra

asså jag tänkte på en sak, maja, du skriver så bra på något vis, det liksom flyter på så bra! :D. sundare liv låter också bra du, ta med mig eller rättare sagt tvinga med mig. mohahha

2009-03-15 @ 20:11:00
Postat av: Elin

Sundare livsstil, hej jag hänger på jag med! :D



jag följer med på era springturer så fort jag känner att knät håller. Fatta vad skönt att vara ute och springa. Mys med våren!

2009-03-16 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0