Isaksson, numer min idol

Igårkväll spelade Sverige VM-kvalmatch mot Portugal som slutade 0-0.
Inte kanon, men inte heller dåligt.
Andreas Isaksson och Majstorovic blev mina idoler då de gång på gång räddade Sverige från förlust.
I matchen hände inte mycket för Sveriges del men då man bytte in både Chippen och Sebastian Larsson skrek både jag och Elin till och tänkte att nu jävlar, (men att alltid byta in i sista minuterna fungerar inte). Kim Källström spelade kanske inte sin bästa match men jag tror på honom.
Besviken på: Henrik Larsson och Adam Johansson.



Ps. snälla Christian Wilhelmsson, klipp dig!


Kommentarer
Postat av: Elin

oh, kul med en lite fotbolls analys! :D



håller med dig, hoppet gick till våra favoriter, men de fixade det inte den här gången. Nästa gång då jävlar och ja shit, förstår inte hur "Chippen" kan ha sån frisyr. Men vad vet vi svenskar, kanske är det senaste i Saudiaarabien liksom...

kram<3

2009-04-07 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0