pärlor och sockerchockar

Jag har gjort nya pärlarmband och har fått ett.
Läsk varannan timme, choklad varje.
Det låter nästan som jag är popare igen.
Men jag är bara i Norrland, eller Norbotten jag kan faktiskt inte skillnaden. Sitter i Desirées säng och smälter den senaste kalorichocken nere på Frasses. Satan vilka goda pommes.

Ikväll är Melodifestivalen i Leksand. Kommer verkligen mina klasskamrater stå där utklädda till samer?
Herregud. Men vi ska så se det! hihi.
Förresten, när är det sims-lan i leksand?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag har också hört att det är några som ska vara utklädda till samer, wtf liksom :D Haha. blir nog kul att se!

Jag saknar dig redan, hoppas du har det skoj och säg hej från mig :)



kramar

2009-02-21 @ 16:24:42
Postat av: Carolina

Sims-lan hemma hos Amanda blir det på måndagen den 23 februari. Jag (och alla) saknar dig <3

2009-02-21 @ 23:40:09
URL: http://youngsters.blogg.se/
Postat av: Desirée

<33

2009-02-22 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0