det suger att ha dålig självdiciplin


Jag vill ha glass, jag vill äta glass och se en bra film.
Jag borde inte, och min självdicipling kommer visa vad den går för. Kvällen kommer helt enkelt sluta med att jag sitter  framför tv:n och äter glass.

Jag och Amanda stannade på skolan till tjugo i sex idag. Vi skulle plugga samhällskunskap.
Det gick inte jättebra. Min självdiciplin blir inte mycket bättre.
Jag tycker inte om centerpartiet, jag avskyr centerpartiet. Just nu gör jag det.
Jag vet inte ens vad dom står för, och jag har verkligen försökt att lära mig. Håller på att skriva ett inledningsanförande.

Jag måste plugga engelska för jag har engelskaprov,
det känns sådär eftersom jag inte pluggat någon engelska. Alls. Idag.
Min magkänsla viskar mig att självdiciplinen nog inte kommer bli bättre till ikväll.



Sen måste jag skriva om min musikuppsats. Jag kommer få magsår,
för man kan få det av stress. Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0