it's christmas

god jul


igår var det julafton, och den var jättebra.
Min bror har varit hemma nu även i dagarna före jul. Det var varit både kul och lite småjobbigt, småjobbigt därför att han och jag ibland är kanske lite för lika. Han är himla irriterande, och jag är nästan ännu värre i hans sällskap.
Olikheten är dock musiksmaken.
Han sitter vid min dator och jag säger: "lyssna på snook"
Han säger: "nej snook är dåliga. vi lyssnar på det här istället" och vrider upp högsta volym och spelar någon remix av here's my key
philosophy 
a freak like me
just needs infinity
- vilket resulterar i att jag klagar på att "jag orkar inte lyssna på det här jag är för trött.." tills han byter till en kompromiss, exempelvis jay-z vem han i alla fall inte avskyr.haha

Vi ska äta middag och jag tar fram en coca cola-flaska.
Både jonatan och matilda glor på mig och säger med stor inlevelse: "IT'S CHRISTMAS" för att imitera cola-reklamen där alla upptäcker att justja det är ju jul då dom ser en coca cola-lastbil köra förbi.
Vilket är helt absurt. - julmust är dessutom godare kring jul. Såklart.


merry christmas, anyway!

Kommentarer
Postat av: malin

maja!!!!!!!! jag visste inte ens att du bloggade. jag ska fan läsa.



puss jag saknar dig

2009-01-15 @ 00:08:19
URL: http://noll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0