fighters don't quit



and quitters don't fight.

Idag gick jag inte till skolan, mådde inte tillräckligt bra för det kände jag.
Men på fredag får vi jullov. Jag längtar jättemycket.
Min bror kommer hem på lördag, jag har äntligen köpt julklappar som behöver slås in, vi måste baka fler lussebullar då jag ätit upp alla sen senast, jag ska leta upp min tomteluva och jag ska lyssna på musikhjälpen dygnet runt tills jag tar tag i alltsammans.
Jag ringde två gånger idag för att vinna Tingseks gitarr.
Och min syster sms:ade in och önskade nationalteatern till mig.

För övrigt har jag våffelhår.
Det känns lustigt. Mycket lustigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Natalie

snygg-maja<3

2008-12-16 @ 22:42:35
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Desirée

fin

2008-12-17 @ 14:15:09
Postat av: Elin

så himla fin <3

2008-12-19 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0