I don't sleep well at all

(Men det är ju mitt eget fel)
Jag längtar efter en dag då jag kan sova ut, totalt alldeles för länge.
Får jag inte den dagen snart stupar jag. Stockholm igen på lördag.

Mina ögon hålls öppna tack vare Ipren och Alvedon och andra konstiga tabletter min mamma tvingar i mig.
Annars brukar jag lägga mig i någon soffa i skolbiblioteket och känna att nu somnar jag. Men det gör jag inte.
För klockan slår 12.10 och jag slår upp ögonen igen och inser att nu måste jag lära mig engelska. Igen. Får jag inte sova. Aldrig. Jag kan inte sova, inte på kvällen. Men jag försöker, jag måste bli pigg, måste bli av med huvudvärk. Utan tabletter.
Tar man ipren och ibumetin tillsammans kan det bidra starkt till cancer. Oops.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, extremt tidigt. Eller, jag ska försöka. Hihi.

(ögd. men kom ihåg att detta var i maj.)

Kommentarer
Postat av: Elin

yo Maja!



jag har lärt mig att huvudvärk kan bero på mycket ( fast det har du ju säkert hört en miljon gånger) Men vi kan prata mer om det imorgon eller så! Hoppas du kan sova lite inatt.

Stooor kram <3

2009-01-19 @ 18:07:56
Postat av: Elin

Hallå Maja!



Du vet att jag har hört mass olika orsaker till varför man har huvudvärk (men det har säker du också hört en miljon gånger). Vi kan prata lite om dte imorgon eller så!

Hoppas du kommer kunna sova lite inatt, en stor kram <3

2009-01-19 @ 18:10:37
Postat av: Elin

det kom två kommentarer från mig... skumt x)

2009-01-20 @ 07:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0