granny goes street


fridahs blickar (och ett nummer i fickan)

I lördags 6 september, var jag och mina vänner i Falun.
Anledningen till detta var Granny goes street, "sommarens sista festival".
Det var jättemysigt. Vi såg The Lance, The tallest man on earth, Kapten röd och majorerna, DLK och Billie the vision and the dancers.
Och så åt vi på mcdonalds, köpte strumpor, snodde plastpåsar ur kassorna på hemköp, målade läpparna röda i backspeglar och vi frös. Vi frös och vi frös och vi frös. Men vad gör egentligen det? Det var liksom jättemysigt endå.



Maja

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Maja. Nu har jag hittat hit. Bloggen är väldigt fin och nu ska jag lägga in den i favoriter.

2008-09-09 @ 22:15:47
URL: http://birgerjarlsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0