Min vän Amanda

Detta inlägg vill jag tillägna min vän Amanda.
Hon är verkligen en av dom roligaste jag känner.

För några dagar sedan skulle hon hjälpa mig att skriva ett mail till sony ericssons kundservice.
När jag fick svar, såg det ut såhär:

priceless.

Amanda fyllde 16 år den 4:e november.
(jag hade för övrigt råkat lura henne med att hennes mormor fyllde år den 11:e,
vilket ju faktiskt var helt fel)
Den 4:e november var en tisdag, det vill säga den jobbigaste dagen på hela veckan.
Därför bakade jag, Klara och Alexandra, Amanda-muffins till henne dagen innan,
som vi nästa dag tog med till skolan.
Amanda och jag var girigast och åt mest, haha. Det är så det ska va.
Ska det vara, ska det vara på riktigt.
Hon var jättesöt, se själva:


Hon har en jättefin hatt som jag har lånat av henne, sen ja.. ganska länge.
Men hon ska få tillbaka den snart, jag lovar<3


En gång var hon jätterädd för min bror och hon brukar förväxla min syster med gamla tanter på stan.
En gång trodde jag att hennes pappa var en mördare.
Och en gång var hon blond och hade en jättesöt röd vit-prickig klänning.


Ibland är hon känd som tripple A, eller numer 4A.
Men för det mesta är hon bara väldigt väldigt söt (och givet älsklingselev hos språklärarna).


PUSS. Nu har vi varit vänner i mer eller mindre nio år,
och det är fortfarande lika roligt att sitta på en buss och lyssna på bra musik, typ Dylan, med dig



Maja

Kommentarer
Postat av: Amanda

Maja, du ska veta hur glad detta gjorde mig. Du är liksom bäst.



<3<3<3

2008-11-17 @ 16:03:29
URL: http://birgerjarlsgatan.blogg.se/
Postat av: alexandra

aww vad fint! :D

2008-11-19 @ 19:44:04
URL: http://ilovebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0